Popularita stran - CVVM 9.–16. 9. 2013jak si vedou v předvolebním průzkumu
Průzkum CVVM 9.–16. 9. 2013
- Průzkum TNS Aisa 7. 10.–16. 10.
- Průzkum STEM 8.–15. 10.
- Průzkum Median 16. 9.–16. 10.
- Průzkum ppm factum 30. 9.–10. 10.
- Průzkum TNS Aisa 30. 9.–9. 10.
- Průzkum TNS Aisa 23. 9.–2. 10.
- Průzkum STEM 15.–21. 9. 2013
- Průzkum TNS Aisa 18.–24. 9. 2013
- Průzkum CVVM 9.–16. 9. 2013
- Průzkum ppm factum 5.–15. 9. 2013
- Průzkum TNS Aisa 2.–5. 9. 2013
- Počet fanoušků na Facebooku
- Aktivní uživatelé na Facebooku
-
30,5 %
ČSSD
-
19,5 %
KSČM
-
14,0 %
ANO 2011
-
12,5 %
TOP 09
-
7,0 %
ODS
-
5,5 %
SPOZ
-
4,5 %
KDU-ČSL
-
2,5 %
Úsvit
-
2,0 %
SZ
Počet fanoušků jednotlivých stran na Facebooku zachycuje aktuální stav, průběžně se tedy mění. Aktivní fanoušci (přesněji jsou to lidé, kteří o dané facebookové stránce mluví) zachycují všechny uživatele Facebooku, kteří se stránkou aktuálně interagují, tedy komentují, stávající se fanoušky a píší příspěvky. Předvolební průzkumy odráží aktuální voličské nálady, nejde tedy o prognózu výsledku voleb. Průzkum TNS Aisa vznikl pro Českou televizi.
Dodavatelem průběžných i konečných volebních výsledků je Český statistický úřad.